8 Nisan 2013 Pazartesi

lida zayıflama hapı



Lida zayıflama hapı ile yaklaşık 3 ay önce tanıştım. Bu tür zayıflama haplarına inancım hiç yoktu fakat internetde bir çok fayda sağladığını okudum ve bende bu ürünü lida zayıflama hapı sitesinden sipariş verdim. Lida hapını almak için müşteri temsilcileri hemen dönüş yaptı ve ürünü satın almamda yardımcı oldular. Ürün ertesi gün elime ulaştı ve bir gün sonra kullanmaya başladım. Kullanmaya başladığımda inanılmaz bir şekilde tokluk hissi duyuyordum ve ihtiyacım fazlasında yemek yiyemiyordum. Lidayı kullanmaya başladıktan birkaç gün sonra spor yapmaya başladım ve düzeli olarak günde 2 saat spor yaptım. 1 ay sonunda 9 kilo vermiştim bunu 3 ay devam ederek yaptım ve şuan 92 kilodan 71 kiloya kadar düştüm. Lida üreticilerine teşekkür ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder